خدمات طراحی فایل‌ها و فرم‌های اکسل Excel برای اشخاص و کسب‌وکارها

طراحی نرم افزارها و فرم های اکسل - چی پرس

همانطور که مسحضرید در سال‌های اخیر نرم‌افزار Microsoft Excel برای خودکارسازی امور روزانه و همچنین کاهش اتلاف وقت و تهیه سریع فرم‌های متنوع بسیار رایج و فراگیر شده است. فرم‌هایی که توسط نرم‌افزار مایکروسافت اکسل (Excel) تهیه می‌شوند علاوه بر کارآیی فراوان، به سرعت آماده می‌شوند و انعطاف بالایی دارند بطوری که با توجه به سرعت توسعه سازمان‌ها و شرکت‌ها، همچنین کسب‌وکارهای فردی، فرم‌های اکسل به راحتی قابلیت افزایش امکانات یا تغییرات را دارند.

چی پرس به عنوان ارائه دهنده فایل‌های باکیفیت و دارای مجوزهای مختلف از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت ارشاد، با ارائه فایل‌های با کیفیت اکسل و فرم‌های Excel متنوع، سعی در افزایش بهره‌وری سازمان‌ها دارد.

برای نمونه چند فرم اکسل که توسط چی‌پرس طراحی شده‌اند را ملاحظه می‌کنید:

دانلود فرم صورت وضعیت (پیمانکاران)

فرم صورت‌وضعیت پیمانکاران

قالب آماده فرم «گزارش تنخواه گردان»

قالب آماده فرم «گزارش تنخواه گردان»

قالب آماده فرم «گزارش تنخواه گردان» هوشمند

قالب آماده فرم «گزارش تنخواه گردان» هوشمند

خدمات طراحی فرم‌های سفارشی با نرم‌افزار اکسل Excel

با توجه به ضرورت کیفیت فرم‌های اکسل که شامل فرم‌ها صورت‌وضعیت پیمانکاران، اسناد مالی سازمان‌ها، فرم‌های گزارش متنوع، قالب‌های هوشمند جهت ایجاد سریع فرم‌های استاندارد و …، چی پرس با بهره گرفتن از کارشناسان مالی خبره و مسلط به نرم افزار اکسل Excel، خدمات طراحی و آماده‌سازی فرم و گزارش مورد نظر شما را ارائه می‌کند.

چی‌پرس تضمین می‌کند فایلی که در نهایت تقدیم شما می‌شود، کاملا مطابق خواسته شما خواهد بود و در صورتی که بعدا نیاز به اصلاح یا به روز رسانی داشته باشد، فایل شما به روز خواهد شد و امکانات متنوع مورد نظر شما اضافه می‌شود.

برای سفارش فرم و یا گزارش مورد نظر خود در نرم افزار اکسل Excel، فرم زیر را تکمیل کنید، با شما تماس خواهیم گرفت.

 

  • جهت ارسال فایل‌ها
  • انواع فایل های مجاز : zip, pdf, rar, jpg, png.

 


پرداخت مبلغ طراحی فرم Excel اکسل

  • فقط عدد و به تومان وارد کنید.