ایجاد رایگان فروشگاه فایل یا چگونه فایل‌های خود را به فروش برسانم؟

۲۸ تیر ۱۳۹۵

ایجاد رایگان فروشگاه فایل یا چگونه فایل‌های خود را به فروش برسانید؟

فایل چیست؟ در ویکیپدیا آمده است:

در فرهنگ رایانه، پرونده یا فایل (به انگلیسی: File) به کوچک‌ترین واحد منطقی ذخیره‌سازی گفته می‌شود که کاربر، قادر به مشاهده و دستکاری آن است.

دسته‌بندی‌های مختلفی برای انواع فایل ارائه شده است. در یک دسته‌بندی کلی انواع فایل‌ها:

  • فایل‌های ویدئو: MPG، AVI، FLV، WMV، ۳GP و …
  • فایل‌های صوتی: MP3، WAV، RAW و …
  • فایل‌های تصویری: JPG، PNG، PSD، GIF، ICO و …
  • فایل‌های تصویری وکتور: AI، EPS، SVG و …
  • فایل‌های آفیس: DOCX, DOC، PPTX, PPT، XLS, XLSX و …
  • فایل‌های وب و توسعه‌دهنده: PHP، HTML، JS، CSS، CPP، FLA، JAVA، PY، PL و …
  • فایل‌های مهندسی: ۳DM، ۳DS، MAX، DWG، GPX،
  • فایل‌های فونت: TTF، WOFF، EOT و …
  • فایل‌های فشرده: ZIP، ۷Z، RAR و …
  • و …

چرا فایل‌های خود را به فروش برسانم؟

شما در هر رشته‌ای تحصیل کرده باشید و یا علاقه‌مند به هر رشته‌ هنری بوده باشید، با فایل‌ها، پروژه‌ها و تحقیقاتی در حوزه مطالعات خود سر و کار داشته‌اید.

فایل‌هایی که در نرم‌افزارهای Word، PowerPoint و AutoCAD و ۳DMAX و یا موسیقی، فیلم و … ایجاد شده است که قابل به اشتراک گذاری است.

فایل‌ها و تحقیقاتی که ممکن است دیگر برای شما کارایی نداشته باشند، اما افرادی در سراسر ایران علاقه‌مند به آن حوزه، در مطالعات یا پروژه‌هایشان نیازمند به آن فایل‌ها خواهند بود. شما از طریق به اشتراک گذاری فایل‌های خود، می‌توانید علاوه بر کسب در آمدی پایدار، در توسعه علم و رشد حوزه مورد علاقه خود گامی بردارید.

ما در فروشگاه فایل چی پرس بستری را آماده کرده‌ایم تا شما به رایگان یک فروشگاه فایل و کسب و کاری برای خود ایجاد کنید. به این ترتیب می‌توانید از درآمدی پایدار و همچنین تسویه حساب منظم و سریع بهره‌مند گردید.


چه فایل‌هایی را می‌توان به فروش رساند؟

  1. محتویات فایل بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران نباشد.
  2. عدم ارسال فایل‌هایی که نیاز به مجوز انتشار دارد. (در صورت نداشتن مجوز مربوطه)
  3. عدم ارسال فایل‌هایی که به صورت رایگان موجود است.
  4. عدم ارسال فایل‌هایی که مربوط به اشخاص و بدون اجازه صاحب اثر می‌باشد.
  5. به طور کلی ارسال فایل های مخرب، توهین‌آمیز، دارای کپی‌رایت، مغایر با شئونات اخلاقی و اسلامی، سیاسی و اطلاعات مربوط به اشخاص ممنوع می‌باشد.

چگونه فایل‌های خود را به فروش برسانم؟

راهنمای کاملی در خصوص نحوه کار با وبسایت چی پرس و شروع کسب و کار در اینجا قرار داده‌ایم:


شرایط فروش در «چی‌پرس» به چه صورت است؟

  1. پس از عضویت در سایت، فایل خود را در «چی‌پرس» ثبت می‌کنید. فایل‌های شما مواردی نظیر طرح‌های اقتصادی، جزوه‌های دانشگاهی، نمونه سوال، پاوپوینت، طرح توجیحی، قالب سایت، عکس و هر آنچه قابل به اشتراک گذاری است می‌شود.
  2. فایل شما توسط کارشناس تایید می‌گردد تا از لحاظ محتوایی مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران و فروشگاه چی پرس نباشد. پس از تایید، فایل شما منتشر می‌شود.
  3. می‌توانید در پیش‌خوان خود، آمار بازدید و فروش فایل‌های خود را ملاحظه کنید.
  4. پس از کسب فروش حداقل ده هزار تومان، می‌توانید از بخش تسویه حساب، درخواست واریز وجه به حساب خود را ارسال کنید. در اسرع وقت تسویه حساب صورت خواهد گرفت.

پورسانت فروش در چی‌پرس چه میزان است؟

هنگامی که هر فایل شما در فروشگاه چی پرس به فروش برسد، ۷۰٪ (هفتاد درصد) مبلغ فروش برای شماست و ۳۰٪ دیگر متعلق به چی پرس خواهد بود.


چگونه به چی پرس اعتماد کنم؟

  • فروشگاه فایل چی پرس دارای نماد اعتماد الکترونیک ورازت صنعت و معدن است. همچنین اطلاعات چی پرس در سازماندهی وزارت ارشاد ثبت گردیده است.
  • برای ما، اخلاق مهم‌ترین موضوع است. هنگام گزینش تیم پشتیبانی چی‌پرس این موضوع اولویت اول‌مان بود. تضمین می‌کنیم در اداره امور این فروشگاه، همواره اخلاق را رعایت کنیم و در صورت تغییر قوانین سایت و یا بروز اشکالاتی فنی، شما را مطلع کنیم.
  • محل نگه‌داری فایل‌های شما امن است و بجز چی پرس (فقط جهت تایید محتوا و استاندارد بودن فایل)، افراد دیگری به آن‌ها دسترسی نخواهند داشت، مگر با پرداخت هزینه آن‌ها.
  • تضمین می‌کنیم حتی در صورتی که مدیران چی‌پرس نیاز به فایل شما داشته باشند، پس از پرداخت هزینه، از آن استفاده کنند.

سوالاتی دارم، چگونه بپرسم؟

اگر هنوز سوالاتی دارید، خوشحال خواهیم شد پاسخگوی شما باشیم. از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره ۰۹۱۵۹۸۳۰۲۶۷ (۱۱ الی ۲۰) پاسخگوی شما خواهیم بود.

دیدگاه 0

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما به بقیه خریداران کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشیم. لطفا دیدگاهی بگذارید و در مورد کیفیت فایل صحبت کنید. بخش‌های الزامی علامتگذاری شده‌اند. *